Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~replikant4D | użytkownik

imię i nazwiskoJerzy Łukaszeswki adresGdańsk zarejestrowany06.09.2006 @20:36:40 ostatnio na stronie29.05.2016 @23:07:26



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwreplikant3d.republika.pl Gadu-Gadu5174823
digarty97 komentarze168 posty na forum2

komputer / sprzęt
Całkowita wymiana sprzętu :AMD atchlon Core duo 5000+ 4GB ram DDR2-800 MHZ, grafika -nvidia 9600 GFX 512 DDR3 PC express.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+Tofiq    17.09.2007 @16:11:36
Ej, pzreciez Moderacja nie działa na zasadzie "nie lubie go to mu dokopię"
NIe ja to zrobiłem, widocznie jakis innym moderator/administrator uznał ze tamte prace nadają sie do ukrycia, na pewno miał jakiś powód ku temu. Słabe technicznie? cóz...oboje wiemy że szczytem możliwosci Twoich i programów one nie są. pewne niedociągniecia zyczliwi ludzie np w komentarzach Ci piszą. moze tamte prace miały zbyt dużo takich niedociągniec i ktos ukrył prace (to tylko moje przypuszczenia)
Rezygnacja z umieszczania tutaj prac to troche takie obrażalstwo. Ej, prosze Cie, wyluzuj. prace dalej są w galerii, dalej są Twoje, nic sie takiego nie stało.
+Tofiq    16.09.2007 @23:30:17
"Z resztą najlepiej wykorzystywać dany render do określonych scen. Wtedy jest to optymalne." Czasem zwykły scanline okazuje sie najlepszy :D
+Tofiq    16.09.2007 @22:26:58
heh, to juz wiem w takim razie zeby nie probowac instalowac 8ki (tez pracuje na 7)

Zawsze mozesz wyrenderowac mape proceduralną jako zwykła bitmape. Tylko nietstety trzeba sie wteyd bawic w porzadne mapowanie obiektu :/
Dlatego Vray jest taki popularny, ze wzgledu na szybkosc i jakosc. No ale co kto lubi

+Tofiq    16.09.2007 @18:31:05
no wersja 1.09 ma tez sporo "niedociągnieć" , lubi sie wieszac itp..:/
hmm..jak masz max'a 8ke to na pewno spróbujesz (spróbowałeś) mental-ray'a.
Kolejny kombajn do tworzenie fotorealistycznych renderów -polecam

hmmm. choc skoro umiesz finalrender'a (a to tyż kombajn) to chyba nie potzrebujesz innych rendererów.

pozdrawiam
~Powelt    10.09.2007 @21:17:53
Przepraszam, nie chciałem Cię urazić - to nie był komentarz, żeby Ci dopiec czy coś Następnym razem będę pisać na PW, żeby nie było, że się wyżywam czy coś Po prostu wyraziłem swoją opinię. Doskonale wiem, że to klimat S-F i tak sobie pofantazjowałem okiem studenta architektury (bo w końcu napisałeś o architekturze, to pomyślałem, że się nie obrazisz ). Co do opinii, że nie wszystko musi czemuś służyć - to się z nią nie zgodzą. Wiele budynków, w których coś pozornie wydaje się ozdobą w rzeczywistości pełni np funkcję konstrukcji, wynika to czysto z przyczyn ekonomicznych. Fakt, że istnieje parę budynków - rzeźb, ale jednak architekci starają się powiązać przestrzeń z funkcjonalnością Pozdrawiam i proszę, nie obrażaj się. Mimo wszystko jesteś jednym z moich ulubionych grafików 3D tutaj, bo nie przesadzasz i masz fajne pomysły
~Brian    09.09.2007 @10:29:07
Jeżeli tylko to jest test to OK.Popróbuj przez nałożeniem modyfikatora Greeble dać na bryłach więcej segmentów.Pzdr
~Powelt    18.05.2007 @01:17:25
niebosklon napewno jest ok Nie wiem o co ci chodzi. A chmura która nachodzi na most jest chmurą 3d, specjalnie tam jadałem, żeby pokazać jaka duża jest ta budowla
~Powelt    22.04.2007 @23:45:19
hehe, czy ja wiem czy malo zajmuja u mnie scena miala ponad 2 mil poligonów a |eby model robil wrazenie bardziej szczegulowego mozesz urzyc odpowiednich textur teren w oddali tez nie musi miec tez az tak bardzo zageszczonej siatki, mozna to zrobic za pomoca wartosci wygladzania Kompozycja i klimat jest ladna, kolorki i wogule, tez nie chodzi mi o hiper realizm, ale jakies urozmaicenie modeli by sie przydalo prosze, nie traktuj tego jako krytyke, tylko jako moje spostrzezenia pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2007-04-22 23:46:19
+Tofiq    08.04.2007 @19:14:12
6MB? łohoho.. całkiem spory ten model.

Wesołych Świąt tak poza tym
~Powelt    19.03.2007 @22:07:51
oki oki, ja CIagle pamiętam, czekam tylko na pieniążki bo się urodzinki zbliżają
+Tofiq    03.02.2007 @21:20:45
To jakas aluzja w moja strone, ze cale ztcie robie na kompie? nie wyszlo.. nie robie cale zycie na kompie. duzo rysuje.. bardzo duzo.. ale wracajac do tematu. Podziwiam. Taka technika na pewno wymaga wprawy, zrecznej ręki no i spostrzegawczosi zeby oczoplasow nie dostac po paru godzinach wpatrywania sie w tyle tysiecy kropeczek
pozdrawiam.
~Nectarine    31.01.2007 @22:48:50
Z tym drugim planem to faktycznie przesadziłam. Niby im dalej tym jaśniej, żeby głębia była. Heh <lol> coś nie wyszło. A w kartki sobie inwestuję. Robie różne z różnych śmieci. Na digarta dałabym prac więcej, ale jakościowo mi nigdy dobrze nie wychodzi...
~Nectarine    30.01.2007 @16:35:42
No tak. Myślisz, że jak mam 16 lat, to już się kompletnie na niczym nie znam, a to dlatego, że Twoja praca, którą skomentowałam mi się nie podoba. Nie oznacza to, że reszta tych wypalanek, czy jak to się nazywa, mi się nie podoba.
ostatnio edytowane: 2007-01-30 16:38:48
~Powelt    17.01.2007 @17:22:53
nie ma sprawy, rozumiem, na wiosne szykują mi się urodziny paru osób to napewno coś zamówie Pozsrawiam
~Azawakh    17.01.2007 @01:00:40
Pointylizm wywodzi się z dywizjonizmu a w angielskim point to po prostu kropka i takie kropkowanie to naprawdę znakomita metoda a Twoje wypalanki to świetny wstęp do wspomnianego pointylizmy co jak widzę znakomicie opanowujesz. Bardzo mnie cieszy, że pracujesz ta metodą bo z tego co widze niestety ten sposób malowania gdzieś zaginał... Naprawdę świetnie, że nawet nieświadomie pracujesz tą metodą. Ja z przyjemnością wykorzystuję jej elementy w swoich pracach przy malowaniu tła.
~Azawakh    16.01.2007 @16:02:46
Owszem, stosuję pointylizm w swoich pracach do tła i ewentualnego cieniowania.
~Powelt    12.01.2007 @20:25:03
ale za to jesteś oryginalny, hehe nie wiem czy w tej wypalance nie robią górala:> a na czym ta technika tam najprościej mówiąć polega?
~Powelt    12.01.2007 @18:31:11
No ok, to super sprawaZaniedługo zbliżają mi się urodziny znajomych to bym Ci podrzucił
~replikant4D    11.01.2007 @21:58:33
Czy też stosowałeś mozaikę kreskową w celu wycieniowania?
~Azawakh    11.01.2007 @20:06:23
wiem na czym polega wypalanie i bardzo mi się to podoba ale tak czy owak kotek ma coś z łapka... ale co tam łapka, całość pracy jest naprawdę ładna i czekam na kolejne prace w tym pointylistycznym i wypalanym stylu. Bardzo mi się to podoba. Ja kiedyś wypalałem czechosłowackiego vlczaka ale komuś go podarowałem i nie mam jak zaprezentować.
~greenwhisper    08.01.2007 @12:48:52
Później spojrzałam na autora . Po skomentowaniu pracy :P.
Fajna technika, ale wolę zdjęcie Twojej ciotki :D.
~dede2    07.01.2007 @23:07:38
Aż tak bardzo nie chciałem postarzać
_______
▒▓█ ZAPRASZAM DO GRUPY "Digart zaczyna się po 30-tce" http://www.digart.pl/grupy/306/Digart_zaczyna_sie_po_trzydziestce/ █▓▒
~Jaisis    05.01.2007 @19:27:44
Następnym razem będę dłużej szukać dobrego punktu światła. Po prostu nie chciałam robić głębokich cieni, bo bałam się, że nie wyjdą, a nie do końca jeszcze wiedziałam jak właściwie kolorować w Photoshopie.

Swoją drogą niezłe te twoje kompozycje, tylko te jajka jakoś nie wyszły. Pozostałe bardzo mi się podobają. Sama bym tak nie umiała. Szczyt moich możliwości w 3D to ułożyć sobie jakiś model do szkicowania...
_______
+anitazofia    04.01.2007 @14:56:25
mysle, ze tak czy siak byłoby dobrze zastosować standardowe rozdzielczosci, albo nie wrzucać prac do tapet, tylko do grafik.
_______
siudajSTEJ.eu
+anitazofia    04.01.2007 @14:48:36
zdziwiłbys sie, ale naprawde część osób nie potrafi tego zrobić:D
dlatego sprawdzamy poprawnosc wymiarow. a obrazek jak najbardziej fajny:D
_______
siudajSTEJ.eu
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt