Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~replikant4D | użytkownik

imię i nazwiskoJerzy Łukaszeswki adresGdańsk zarejestrowany06.09.2006 @20:36:40 ostatnio na stronie29.05.2016 @23:07:26



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwreplikant3d.republika.pl Gadu-Gadu5174823
digarty97 komentarze168 posty na forum2

komputer / sprzęt
Całkowita wymiana sprzętu :AMD atchlon Core duo 5000+ 4GB ram DDR2-800 MHZ, grafika -nvidia 9600 GFX 512 DDR3 PC express.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+anitazofia    04.01.2007 @14:47:01
cóż, sprawdzilam specjalnie rozdzielczosci na wikipedii i nie ma takiej, jaką podaleś
_______
siudajSTEJ.eu
~kraker    04.01.2007 @08:31:05
To mogłeś przezroczystoś ustawić.. albo coś takiego, na 3d- wybacz, neiznam się zadobrze.
~Powelt    23.12.2006 @14:06:36
Gwiazki najjaśniejszej, choinki najpiękniejszej, prezentów wymarzonych, świąt mile spędzonych, karnawału szalonego, roku bardzo udanego!!!!
~tse60    02.12.2006 @21:30:41
Spoko. Wiruski to wredne nyguski Mój komentarz wziął się stąd, że ze wszystkich stron słysze same ochy i achy, jaki to max jest zaje..chany. Ale mam wrażenie, że do krajobrazów nie za bardzo się nadaje. Mogę się mylić. jak widać w Bryce też mozna poszaleć, jak się go dobrze pozna. Ja też zacząłem od krajobrazów ale szybko zmieniłem na co innego. Traktuję Bryce jako wygodne środowisko do renderowania. Drzewka, skałki i trawkę jak również roślinki mnie nie kuszą, bo są sztuczne. I zawsze będą - w każdym sofcie. Dopiero postrendering może je nieco przybliżyć do rzeczywistości. Uf, ale się rozpisałem. Wracam do robienia niowego obrazka. Coś ostatnio mam ciąg Pozdrawiam.
_______
Andy Warhol powiedział kiedyś, że wszystko, co było możliwe w sztuce, zostało już wymyślone. Udowodnijmy, że tak nie jest.
Moja Strona Domowa http://www.tse60.com

~Powelt    24.11.2006 @20:07:48
Yhym, no chyba ze tak. A final render = mental ray = v ray - kwesita jak to ustawisz - każdy z nich ma swoje plusy i minusy
~Powelt    22.11.2006 @22:39:01
No rozumiem Ale wiesz, raczej stosowanie drzewek ze standardów maxa to nie jest najlepsze rozwiązanie. Te dziadostwa tak zrzerają pamięć że idzie się wśiec. Jeżeli chcesz siebawić w takie widoczko to może zainteresuj się vue6 albo darmowym terragenem - dają super efekty bez zarzynania kompa. Jeżeli chodzi o mentala, to moim zdaniem jest bardzo dobrym i szybkim renderem tylko trzeba umieć się nim posługiwać Staraj się bardziej dbać o realizm. Np takie skałki jak masz w ostatniej pracy to już dzisiaj nie to, jak byś może je trawą pokrył albo coś to tak. Zainwestuj może w v-raya, http://www.vray-materials.de/all_materials.php - tu masz stronke z materiałami do niego. Zobacz sobie co obecnie można osiągnąć samymi materiałami Jak byś np pokrył ten teren takim materiałem i oświetlił lepiej, to efekt by był bajeczny, bo fakt, kompozycje scen są super Twoje prace mają potencjał moim zdaniem, tylko musisz się doszlifować i wczuć w nowy programPozdrawiam
~tuptup    19.11.2006 @14:16:48
czesc no fakt jezeli chodzi o kompozycje scen to widac ze sa dosc ciekawe ale jednak dbalosc o szczegoly i tak zwany realizm (ale nie w pracach S-F) wiec u ciebie realizm jest zbedny
ja bym popracowal bardziej nad oswietleniem scen i dopracowalem szczegolw
i mysle ze wtedy beda naprawde rewelecyjne widoczki oczywiscie juz teraz sa ciekawe
ale swiatla wolumetryczne to nie jest wszystko zwlaszcza bez bitmaly lub szumow
pozdrawiam i dzieki za odwiediny oraz opinie
a ha jezeli ja jestem mlody to ty jestes ...
moim celem caly czas w 3D jest dozyc do realnego polaczenia sceny z realnycm swiatem co jest chyba najwiekszym wyzwaniem w 3D
_______
Do ludzi ktorzy nie maja jaj lub odwagi !
zeby sie przyznac do bezpodstawnego usuwania prac digartowiczow !
znajdzie sobie jaka kobiete albo kupcie sobie psa
bo chyba was nikt nie kocha ...
stacza sie ten digart z kazda zmiana
zreszta szkoda gadac
~Powelt    03.11.2006 @18:17:02
Witam. Co do prac. Jak dlamnie są one super. Oldsqlowe. Ludzie są przyzwyczajeni do fotorealizmu i najnoweszych bajerów w maxie, a Ty potrafisz uzyskać bardzo fajne efekty za pomocą scanlina w maxie 3 (na starym sprzecie wnioskuje po Twoim komęcie). To też jest sztuka tak dobrać wszystko żeby nie zarżnąć kompa No ale cóż, na tym portalu niestety jest bardzo dużo osób, które są pozerami. I komentują czyjeś prace, a sami w swoich oszukują w ps jak sie da. Pozdrawiam i życzę powodzenia na 7 Jezeli w 3 robiłeś takie prace, to teraz ludziom oczy wyjdą na wierzch:D
~mac    24.10.2006 @01:16:04
i po co się tak unosisz? okiełznaj emocje,
i chyba sie nie zrozumielismy,chodziło o to ze chętnie zobaczyłbym cos nowszego a nie chodzi mi o opisy i o to czy ktos jest gadatliwy czy nie
wstawiaj sobie co chcesz, przepraszam Szanownego Pana że pozwoliłem sobie na zbyt wiele
ps.jakbyś chcial komuś coś odpowiedzieć to możesz to zrobić to u tego kogos w profilu, nie żebym złośliwie mówił i się o koma czy odpowiedź dopraszał, chyba że sobie komentarze ładujesz?
ostatnio edytowane: 2006-10-24 01:34:14
~replikant4D    23.10.2006 @19:50:23
Problem jest w tym, że sceny które chciałbym zrealizować wymagają mocniejszego sprzętu. Zapewne wiesz jakie efekty można uzyskać pluginami: Final render i dream scape. Oba mam i potrafię je wykorzystać. Niestety wymagają mocniejszego sprzętu i dlatego wkrótce zmieniam bebechy w kompie.
A co do poprawek, czasami można zapoznać się z czymś nowym jeżeli ktoś podzieli się wiedzą o tym jak coś poprawić. natomiast same poprawki to już sprawa autora. Albo skorzysta z sugestii albo nie. To wrzystko.
~replikant4D    23.10.2006 @19:40:48
Ocho, kolejny rzecznik innych. Nie przywiązuję zbytniej wagi do opisów. Robie to bo taki jest wymóg wczytania pracki.To wrzystko. jeśli chcesz to będę wstawiał same np.znaki zapytania. pasuje? Na nowsze pracki przyjdzie czas. Obecnie są
przygotowywane. W przeciwieństwie do niektórych nie mam przerostu ambicji.
Podobają się grafiki, to dobrze. Nie podobają się, to ich wybór. Przeczytaj moje komentarze do pracek innych a potem krytykuj. Czemu zakładasz że wszyscy są gadatliwi?
+Tofiq    23.10.2006 @19:29:38
hmm.. wiesz, chyba mamy jednak inne podejscie do "konstruktywnych komentarzy" bo uwazam, ze pisanie komukolwiek co ja bym zrobil by poprawic dana pracke jest wpieprzaniem mu sie brudnymi butami do domu. Wychodze z zalozenia ze lepiej jest powiedziec komus co jest nie tak lub co jest okey ale jak to ktos poprawi/zmieni..to juz jego sprawa. Bo to on jest tworca. I powienien sam wpasc na to jak cos poprawic .. wyjatkiem sa totalne zoltodzioby ale Ty przeciez takim nie jestes bo po pracach widac ze nie wlaczyles 3dsmax'a wczoraj. No coz..moze postaram sie przy nastepnym komentarzu bardziej go "ukonstruktywnic" .

ps. masz niewiele lepszego kompa niz ja nie musisz mi mowic o tym ze sprzet zwalnia gdy za duzo polygonow..moze zauwazyles, ale tez zajmuje sie grafika 3d. 7lat.
~mac    23.10.2006 @19:14:32
prawie wszystkie pracki masz skomentowane"starsza pracka"
a możesz dać cos powiedzmy zprzed minuty albo chociaż żeby ze dwa dni miało, a nie ładujesz starocie jakieś, chcesz błysnać i znależć odbiorców czy zanudzić ludzi?
~replikant4D    23.10.2006 @18:13:05
Twój sposób wyrażania się. Nie mam nic przeciwko komentarzom, lecz niech będą konstruktywne. Np, co byś ty zrobił by poprawić taką prackę. A tu tylko krytyka i nic więcej. Jeżeli ja krytykuję jakąś prackę, stram się opisać co można by zmienić by była lepsza.

ps. Nie mam wyrafinowanego sprzętu, dlatego większa ilość polygonów w grafice zbyt obciąża mi procka. To są sceny 3D i im gęstrza siatka modelu, tym więcej pożera zasobów systemowych. Niedługo zmieniam płytę główną z prockiem więc nowe grafiki będą znacznie bardziej szczegółowe.
+Tofiq    23.10.2006 @17:02:03
dlaczego uwazasz ze mam wysokie mniemanie o sobie? czy uwazasz ze powienem byc "skromniejszy" w swoich komentarzach, wyrazaniu zdania na jakis temat.?

ps. digart jest mały...
+Malone    21.10.2006 @21:10:12
Dzięki. Z perspektywy czasu i przez to, co napisałeś też tak sądzę. Po prostu chyba za bardzo spodobały mi się te kolorki po bokach (przypadkowy efekt, który w końcu uzyskać postanowiłem celowo i bardziej). Iluminatory z przodu to był problem od początku. Składają się z kilku renderów nakładanych na siebie w Corelu, bo w Maxie nie chciały w ogóle sensownie wyjść (silne pixelowate plamy, albo za duży glow - wybrałem mniejsze zło). Postanowiłem poprawić statek, jak będę miał tablet - narysuję go, bo widzę go inaczej teraz i jakoś nie chcę go budować w Maxie. Ubogość wynikła ze zmęczenia tym cholernym prześwietleniem, co pisałem. Nie miałem już siły się użerać z resztą. Ogólnie cieszę się, że kilka osób już napisało mi to samo (nie tylko tutaj), bo wiem że macie rację. To była moja pierwsza praca robiona dla siebie samego, bez wcześniejszego projektowania i myślenia.
_______
Jak coś do mnie piszesz, to nie licz, że odpiszę w przeciągu rozsądnego okresu czasu. Rzadko tu bywam obecnie. Takie życie...
~designboot    19.10.2006 @20:13:59
No fajnie zę sie zajmujesz grafika od 20 lat, i fajnie że praca którą skomantowałem i dałem nie przychylną ocenę dla Ciebie ma z 3 lata. Super super - ale co to ma do rzeczy ?! Prace ze wzgledów sentymentalnych wystaw na swoim folio gdzie nikt nie bedzie miał prawa ani tego oceniać albo wystawić komenta.

A to jest digart, mam prawo ocenic pracę i wystawić zarówno komentarz do niej stosowny. Po to się tutaj umieszcza prace.

A co do udostepniania moich danych osobowych ... no cóż jakoś nie mam zamiaru zeby każdy do mnie pisał maila albo dzwonił albo wiedział gdzie mieszkam ... to chyba kwestia do której ty w tymprzypadku głosu niemasz.

pozdrawiam, życzę miłego dnia czy wieczoru i więcej dystansu do siebie i swoich prac

P.S. a to ze wystawiłem taką a nie inną ocene wraz z komentem nie znaczy ze mam wysokie mniemanie o sobie, zastanów się z 30 razy zanim coś powiesz. Aha! no i jeżeli chcesz to mozęsz mi się tym samym odwdzięczyć i dołączyć do dużego grona osób na digart z hasłem jestesmy w kółku adoracyjnym i jeżlei ktoś nas wyzwie to trza mu dokopac, nieważne ze ma bardzo dobre prace

P.S.2: no i tak, o jeszce jednym zapomniałem, przez neta to ja też moge powiedziec ze 20 a nawet 30 a nawet przez 50 lat zajmuję sie grafiką i jestem najlepszy na świecie

_______

~DaRoZ    19.10.2006 @19:58:02
witam gdanszczanina-moje miasto
~replikant4D    17.09.2006 @23:02:50
Na innych portalach graficznych nikomu one nie przeszkadzały!
~replikant4D    17.09.2006 @23:01:32
te napisy są, poniewarz te prace umieszczone sa na mojej stronie www i muszą mieć tytuły.
~Neftyda    15.09.2006 @13:32:04
Masz świetne prace, tylko te napisy... Jak je usuniesz lub zmienisz to pooceniam :p
_______
"That is not dead which can eternal lie, and with strange aeons even death may die."
~cyclone    12.09.2006 @19:03:31
fajne obrazki produkujesz.
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt