Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~replikant4D

Grafika robiona w Bryce 3D Sprubój w MojoWorld program podobny do terragena i bryce nawiasem mówiąc obaj są współtwóracami MojoWorld .zajrzyj do mojej galerii sama ocenisz jaki jest efekt w tym programie. Pracka niezła. p.s Gdybys dodała jeszcze wzgórz na dalszym planie byłoby miodzio.


bryce ma bardzo nienaturalny render spróbój MojoWorld tam też mozna importować obiekty 3d


Glow słońca jest za duży i za ostry.przydałoby się też parę obłoczków to urealniłoby to jeszcze bardziej ale jest git.


Odbicie nie uwzględnia faktury wody zmień to i będzie git.


Bez urazy, ale rzeczywiście ,,takie tam,,


Model niedopracowany (brak wygładzania krawędzi modelu). Po za tym oświetlenie ziemi nie zgadza się z oświetleniem
stacji. Dużo do poprawy, ale koncepcja dobra.


Ta planeta na horyzoncie jest zbyt przejaskrawiona. A słońce ma zbyt szeroki ,,glow,, Zmniejsz je trochę i będzie git.A propo w jakim sofcie tworzysz?


Te żółte,,pasma,, po bokach nie pasują. Usuń je i będzie git.


Zbyt mało plygonów ale koncepcja interesująca.


Niezbyt skomplikowana grafa. Niech zgadnę: AlboTerragen albo Vue. Ale jak na początek nieźle.


Przede wszystkim odbicie delfinów jest nienaturalne, a glow słońca zbyt intensywny.Gdybyś dodał rozmycie ruchu delfinów byłoby lepiej.


Od razu lepiej. Tak trzymać. Przy tej budowli przydałaby się szarobura mgła. Tak jak teraz tyle że nie kolor niebieski a szarobury. Dodałby klimat.


Za mało polygonów. To właśnie cały bryce. Spróbuj na innym sofcie.
Sorki ale właśnie dlatego nie lubię robić w tym programie. Nie podchodzi mi.


Tylko zmień teksturę podłoża na ciemniejsze i bardziej jednorodne.


Podnieś bardziej fog. Po za tym modele gór są zbyt uproszczone. Spróbuj dać zachodzące słońce od przodu za wzgórzami. Efekt będzie znacznie lepszy.


Koncepcja dobra. Ale ze względu na swoją specyfikę BRYCE nie nadaje się do pewnych scen.


Jakbyś dodał lekką mgłę, byłoby miodzio.


Troszkę lepiej ale daleko jeszcze do doskonałości.


Kiszka. bez urazy ale ja tez korzystałem z Bryce 3D. Nie podszedł mi za bardzo.
ma zbyt,,sztuczny,, rendering.


Troszkę kanciaste. Spróbuj dać więcej polygonów... Najlepiej funkcją
,, Turbo Smooth,,


Ta szklista smuga wyszła ci ekstra. Ale ten budynek skromne ma szczegóły.
No i faktura gruntu trochę uboga. Ale kompozycja spoko.


Modele i tekstury są git. Ale znowu zbyt mały antialias Bez tej ,,protuberancji ,,byłoby znacznie lepiej.


Zbyt mały antialias . Po za tym brak ,,światła atmosfery,, Gdybyś dodał lekką mgłę byłoby znacznie lepiej. No i niebo jest zbyt intensywnie żółte. Popracuj nad tą sceną. Siatki modeli są ok.


Gdybyś tylko dodał lekki efekt rozmycia do eksplozji i byłoby git!


Ekstra pomysł. Ale w zbliżeniu widać że te bitmapy zostały nałożone na kulki.



1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt